no kopipasta baby !

Monday, April 14, 2014

apa nak kisah.

i choose to remain silence and let them talk. :)

bila difikir, bodoh rasanya kalau diperbesarkan seperti apa yang dilakukannya.
dah besar. boleh fikir. 
so malas nak buang masa.
malas buat sakit otak.
pedulikan apa org kata.
sebab aku tetap aku.
dia tetap dia.
dan kami tetap kami.

ikut hati, nak diceritakan semuanya.
tapi utk apa?
buang masa. 
mereka kata dia gila.
mereka kata dia over.
mereka kata dia meroyan.
mereka kata dia ada penyakit.
mereka kata tak usah dipedulikan.
manusia ada mulut boleh cerita.

aku kata okay.
aku kata takpe.
aku kata rilek je.
aku kata biar.
dia pun kata benda sama.
dia kata usah peduli.
nanti org kata kita yg gila meroyan.

yelah. aku biar. aku sabar.
jalankan kehidupan mcm biasa.
tanpa pedulikan org lain.
mereka bkn bg makan aku.
apa kau nak peduli.
urusan itu biar mereka sendiri setel kelak.
aku bahagia dah pun dgn org keliling aku.

apa nak kisah kan ?
aku ada almost everything.
aku ada apa yang org lain takde.
bersyukur dan jalani kehidupan yang bahagia.

cuma satu masa nanti,
semua pasti terjawab.
aku tunggu masa sahaja. 
ya, kami tunggu masa sahaja. :)

No comments:

Post a Comment