no kopipasta baby !

Friday, April 11, 2014

alhamdulillah. :')

alhamdulillah..
bersyukur. syukur sgt.

kalau dulu aku rasa sesak,
kalau dulu aku rasa sakit,
kalau dulu aku rasa terperangkap,
kalau dulu aku rasa tak selesa,
kalau dulu aku rasa susah,
kalau dulu aku rasa tekanan,
kalau dulu aku rasa sakit jiwa,
kalau dulu aku rasa kepala runsing,
kalau dulu aku rasa payah,
kalau dulu aku rasa sempit jiwa,
kalau dulu aku rasa sedih,
kalau dulu aku sentiasa mengalirkan air mata,

kini aku senang.
kini aku lapang.
kini aku tenteram.
kini aku bahagia.
kini aku selesa.
kini aku jiwa tenang,
kini aku rasa mudah,
kini aku rasa seronok
kini aku rasa bebas.
kini aku sentiasa senyum.
kini hidup aku penuh ketawa.

aku ambik semua ni sebagai satu anugerah dariNya.
terima kasih ya Allah...
terima kasih hadirkan mereka yang hebat di luar jangkaan aku.
terima kasih bagi aku rasa kebahagiaan ni.
terima kasih untuk hadiah tak ternilai.
aku bersyukur sgt.
kebahagiaan yang dah lama aku nak rasa.


sakit aku terbayar.
seksa aku terubat.
sedih aku ditebus.
alhamdulillah. alhamdulillah. alhamdulillah.

thankyou Allah. :')
thankyou utk family tersayang. :')
thankyou utk awak. :')
thankyou utk family awak. :')
thankyou utk kawan kawan. :')

No comments:

Post a Comment