no kopipasta baby !

Saturday, April 12, 2014

aku,dia & babyblue (epi. 4)

Episode 4



Months past
after months of knowing each other.
hmm. senang.
aku mengaku aku senang.
selesa.
memang selesa.
kenapa?
sbb dia umpama cermin.
beza jantina je.
aku cara perempuan.
dia cara lelaki.
tak banyak beza.
attitude almost the same.
cumaaa...
dia kasar.
aku manja.
comel begitu bukan ? hikhik.

Stayed friends
aku dan dia cuma kawan.
kawan baik.
sangat baik.
orang kata bercinta, kawan tapi mesra.
taklah. bukan.
pernah aku persoalkan.
"apa status kita ?"
aku dan dia diam seribu batu.
berfikir sejenak.
ya, kami tak declaire.
kami pilih untuk berkawan jer.
kawan baik.
tak declaire apa2 pun.
tak pernah keluar dari mulut dia proposed aku untuk jadi kekasih dia.
berkawan itu yang terbaik.
kenapa ?
supaya kalau putus cinta, kami tak bermusuhan.
lebih baik we stayed as friends.

Always be.
he always be my boyfriend.
im always be her girlfriend.
jgn panik.
bukan cinta.
tapi kawan.
kawan lelaki & kawan perempuan.

Haters.
ya. manusia.
sentiasa ada yang dengki.
ada yang jeles.
ada yang menyampah.
ada yang tak suka.
aku ada haters aku.
dia ada haters dia.
bila aku dan dia berkawan.
banyak mata mata.
mungkin kalau aku ke jamban pun mereka nak ikut. gila kan ?
aku dan dia tak kisah.
cuma kami rimas.
kemana saja diperhati.
kemana saja orang pandang.
macam aku ada 3 mata,
macam dia ada 2 hidung.
takpe. aku dan dia butakan mata, pekakkan telinga.
sebab apa?
sebab duit kami bukan mereka yang provide. :)

Babyblue?
apa tu babyblue ?
title "aku, dia & babyblue".
tapi takde cerita babyblue.
babyblue cuma kekasih hati dia.
kereta.
yg bwk aku keluar.
pegi makan.
pegi shopping.
pegi lepak.
pegi jalan jalan.
tu jer. hihi.
terima kasih baby.
lama kita bersama.
terima kasih segala perkhidmatan.
terima kasih atas kesenangan.
pernah aku manjakan baby ni.
sebab aku suka.
aku sayang.
namun jodoh tak panjang.
semoga bahagia dengan kekasih baru.

Makin sukar.
....................................................................

okay, tunggu next episode aku, dia & babyblue

bye ! xoxo. 

note : ini dunia khayalan semata2.





No comments:

Post a Comment