no kopipasta baby !

Sunday, March 30, 2014

cinta bersemi kembali

Kenangan indah saat bersamamu 
Saat kau ada di sampingku 
Kini semua terulang kembali 
Masa-masa terindah bersamamu 
Aku jatuh cinta lagi 
Cinta yang dulu bersemi kembali 
Aku jatuh cinta lagi 
Cinta pada mantan kekasihku 
Cinta yang pernah ada di hatiku 
Kini tlah hadir kembali di jiwaku 
Mungkinkah semua terulang kembali 
Ku ingin engkau seperti dulu 
ku rasa ku tlah jatuh cinta 
Kepada dirimu 
Aku jatuh cinta lagi 
Cinta yang dulu bersemi kembali 
Aku jatuh cinta lagi 
Cinta pada mantan kekasihku 
ku rasa ku tlah jatuh cinta 
Kepada dirimu 
Aku jatuh cinta lagi 
Cinta yang dulu bersemi kembali 
Aku jatuh cinta lagi 
Cinta pada mantan kekasihku

tq dadali utk lagu yang ohsem jiwang karat. 

nak dengar mohon youtube sendiri okeh. :)

No comments:

Post a Comment