no kopipasta baby !

Thursday, May 15, 2014

muara hati.

lama tak dengar lagu ni.
tetiba hari tu terdengar.
dan... nahhh !! rasa tertampar.




Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersenandung
Takkan terpisah hati

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Aku ada kerna engkau ada
Tercipta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku pertunjuk padamu
Ke mana pun kan pasti kembali

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta



Kena.Memang terkena. kan ? Once fall, it fall for forever. Kelam pada awalnya,namun pada pengakhirannya.Tak pernah goyah.Dari hari pertama, sehingga saat ini. Sikit tak berubah. Malah bertambah. Indahnya kau menunggu. Hati dia setia lagi. Alhamdulillah. Padah kalau awalnya berniat jahat. Mula kenal niat masing2 just for fun. Nah kau sekarang, it wasnt just for fun, its for life. How come ? Allah dah aturkan. Allah dah karang cerita kita awal lagi. Hebat. Betul org kata, kalau jodoh tak kemana. Berpisah macam mana sekali pun, kalau itu jodoh dia pasti kembali.  Dia kata, dia syg relation ni sebab relationship ni unik. Aku akui. Memang unik. Bukan macam kisah biasa. Dah pegi, balik lagi. Tu yang selalu jadi. Yakin syg. Kita selalu yakin. Yakin aku utk kau, kau utk aku.One special relay which you cant find anywhere.We manage to eovercome everything till these days. Thankyou moks. ily.

It is special and we always keep it special for both of us. 

aww. gemok, kau suka jd sweet sangat. hari hari buat aku senyum, buat aku bahagia. *melting*
wey, kita nyanyi ni lah masa kenduri kawen okay..? eh..opps. hee. 

No comments:

Post a Comment