no kopipasta baby !

Sunday, January 19, 2014

i am lucky.

lucky? bertuah. ye aku bertuah.

bertuah masih dapat bernafas.
bertuah dapat rasa nikmat yang dikurniakan.
bertuah masih ada keluarga.
bertuah masih ada yang sayang.

apa jadi, mereka tetap ada.
tetap membantu.
tetap buat aku tersenyum.
tetap buat aku gelak.
walaupun hati gundah gelana.

waktu makin hampir ke kemuncak.
aku makin tak keruan.
makin runsing.
makin risau.
makin takut.

tapi aku bertuah.
mereka masih ada.
cuba buat aku ceria.
cuba buat aku bahagia.

Allah hadirkan malaikat malaikat kecil utk bahagiakan hati.
Allah hadirkan orang yang buat hati aku senang.
Allah hadirkan lagi orang baru yang menambat hati.
InsyaAllah nanti ada rezeki, Allah kurniakan lagi orang baru.
Allah terbitkan rasa bahagia.
Allah terbitkan rasa senang.

Disebalik kesulitan, Allah kurniakan kebahagiaan lain.
Allah itu kan Maha adil. 

syukur. 
aku rilek je.
aku bahagia je.
aku senyum je.
aku gelak je.
aku blh hadapi semua.
aku tenang je.

jujur aku memang tak sabar.
tapi kena sabar.
superwoman. always be a superwoman. :)

No comments:

Post a Comment