no kopipasta baby !

Thursday, December 19, 2013

result.

19 sept 2013.
result last semester dah keluar.
aku risau.
aku neves.
aku takut.
takut gagal.
takut repeat paper.

kenapa ?

sebab aku belajar agak kelaut sem lepas.
study tak tenteram.
study tak tentu.
study last minute.
hati tak tenteram.
asyik terkenang masalah.
memikirkan masalah.
hati resah, gelisah, sedih.

betul. aku tak tipu.
hati memang tak de kat study.
apatah lagi otak ni.
aku takut aku kecewakan mereka.

aku gagahkan jugak diri.
nak check result punya pasal.
nak tak nak, kena hadap.
kena terima dengan hati terbuka.
buka portal, masuk ic, masuk password.

nahhh !!
terpampang result semester lepas.
mata terus tertumpu bahagian status.
LULUS, TERUSKAN PENGAJIAN or GAGAL.
Alhamdulillah... aku lega.
Lulus dan boleh teruskan pengajian.
cgpa pun naik dari dulu.
Allah bagi rezeki.
Allah bagi aku senyum.
Allah gembirakan hati aku.
Allah gembirakan hati keluarga. Mereka tersenyum lagi tahu result aku.
Alhamdulillah. syukur.

Terima kasih Allah.
Terima kasih atas kenikmatan ni.
Terima kasih keluarga.
Terima kasih untuk dorongan,semangat,doa, dan lain lain yg tak mampu nak tulis.
Terima kasih lecturer semua.
Terima kasih untuk segala ilmu.
Terima kasih kawan kawan.
Terima kasih atas semua ilmu yg dikongsi, tnjuk ajar, dan kerjasama kalian.

Last but not least,
Yang memberi semangat tak putus-putus,
Yang membantu aku saat aku susah,
Yang sentiasa mendorong aku utk study,
Yang sentiasa mengawal sikap malas study aku,
Yang sentiasa gembirakan aku masa aku down teruk,
Yang sentiasa buat aku ceria semula lepas sedih,
Yang sentiasa buat aku senyum,
Yang sentiasa cuba buat aku bahagia.
Yang tak pernah kedekut ilmu.
Terima kasih. Terima kasih untuk semua. Aku bahagia :')


# rakan seperjuangan yang lulus dan teruskan pengajian, alhamdulillah..tahniah buat kalian.. insyaAllah next semester kita jumpa lagi. :)

# senior yang lulus, tahniah untuk korang. Selamat menempuh alam pekerjaan. cepat cepat posting. cepat cepat berbakti kepada negara. kami semua akan menyusul. insyaAllah.







No comments:

Post a Comment