no kopipasta baby !

Friday, February 14, 2014

being with you..

being with you itu..

satu kegembiraan. - ya. sentiasa gembira.
satu kebahagiaan. - ya. bahagia sangat.
satu keceriaan. - ya. sangat ceria dengan gelak tawa.
satu kedamaian. - ya. damai ketika masing-masing dibelenggu masalah.
satu kesempurnaan. - ya. masing-masing cuba untuk sempurna.
satu kebanggaan. - ya. mmg bangga. bangga dgn kebolehan kita menakluk hati.
satu pelengkap. - ya. kau melengkapi aku.
satu kehidupan. - ya. kehidupan yang masih dalam usaha.
satu pengajaran. - ya. pengajaran yang tiap kali kita dapat ketika belajar sesuatu.
satu perubahan. - ya. perubahan ke arah kebaikan yang kita lakukan dan masih dalam proses.
satu pengaruh. - ya. pengaruh yang sangat kuat dalam diri masing-masing.
satu kepentingan. - ya. penting sangat. sebab separuh aku itu adalah kau.
satu pemberian. - ya. Allah beri aku kau utk ku kenal dunia.
satu pencarian. - ya. pencarian kita utk tuju satu tujuan yg utama. mencari kebahagian.
satu kesabaran. - ya. untuk memenuhi segala kelemahan dan kekurangan kita.
satu pengorbanan. - ya. pengorbanan aku utk kau, kau utk aku. banyak sangat.

dan.....

satu kesyukuran. - ya. aku sentiasa bersyukur adanya kau. Allah kurniakan kau. buat aku belajar untuk menghargai dan bersyukur atas setiap kenikmatan, kebahagiaan, kegembiraan dan kesenangan.

sincerely,
superwomen. xoxo.

No comments:

Post a Comment